"רויאל" מיזוג אוויר התקנה ותיקונים

התקנה מקצועית
הצעות מחיר
טכנאי מוסמך
קירור וחימום
מערכות מיזוג

אודותינו שירותי מיזוג אוויר קירור וחימום

אז קצת עלינו והניסיון שלנו

נוחות, אמון, מקצועיות וניסיון רב בכל מה שקשור למזגנים – זה מה שאנו מציעים ברויאל מיזוג אוויר ללקוחות שלנו. אתנו תוכלו ליהנות ממגוון שירותים הקשורים למיזוג אוויר מלאכותי שירות הניתן במבנה תעשייתי-מסחרי ולבנייני מגורים ובתים פרטים, הכוללים התקנת מזגנים, תיקון מקצועי כולל אחריות, ייעוץ חינמי, ניסיון בעבודה עם מזגנים של היצרניות השונות והחלפת חלקים במזגן באזורים רבים בארץ.

רויאל מיזוג אוויר

רויאל מזגנים הינה חברה המתמחה בכל הנוגע למזגנים, כולל תיקונים, התקנות ושירותים. אנו מאמינים בחשיבות של אספקת שירות מקצועי, אמין ונוח ללקוחותינו. כל בית ועסק המפעיל מזגן צרכים שונים, בעיות ודרישות שונות. אצלנו, תוכלו לקבל פתרונות המותאמים, אפקטיביים ובטוחים עבורכם ועבור מזגנכם. צוות המומחים שלנו מחויב לספק שירות איכותי ולהבטיח נוחות מקסימלית עבורכם, משפחתכם או לקוחותיכם.

שירותי התקנת מזגנים

אנחנו יודעים לתת שירותי התקנה מלאים למי שרכשו מזגן ומחפשים התקנה מקצועית ובטוחה שלו. בין אם מדובר על מזגן עילי, מזגן מיני מרכזי, מזגן אינוורטר או מזגן VRF – כל עוד זה מזגן וצריך להתקין אותו, אנו נדע לעשות זאת בבטיחות ומקצועיות. ישנן יצרניות מזגנים שונות, ואנו יודעים כיצד לעבוד עם מזגני אלקטרה, תדיראן, הייסנס וטורנדו בין היתר.

מציאת יחידת מיזוג אוויר אמינה לא צריכה להיות מלחיצה אלא חוויה מהנה ונעימה. זו הסיבה שהצוות שלנו מחויב לספק לך סיוע מותאם אישית לאורך תהליך הקנייה. אנו נעבוד איתך בשיתוף פעולה הדוק כדי לזהות את הדרישות שלך ולהמליץ ​​על אפשרויות שמתאימות לתקציב שלך מבלי לוותר על האיכות.

 הצוות הבקיא שלנו יעריך את גודל הבית שלך וימליץ על יחידה בגודל מתאים לביצועי קירור מיטביים. משם נספק אפשרויות תמחור המותאמות למגבלות התקציב שלך. ואם חשובה לכם הפחתת צריכת האנרגיה, נוכל להצביע על כמה דגמים חסכוניים באנרגיה שכדאי לכם לשקול!

תיקון מזגנים מקצועי

תקלות וכשלים במזגן עשויים להיות די מלחיצים, אך מדובר על דבר שכמעט כל מי שיש לו מזגן חווה. תקלות ובעיות שונות, כמו נזילת מים מהמזגן, רעש מקרטע של המזגן, הוצאת אוויר ללא חימום או קירור, הדלקת מזגן שמקצרת את החשמל או מזגן שאינו מגיב לפקודות של השלט ולא נדלק, מחייבים הזמנת תיקון. אצלנו ברויאל מיזוג אוויר תוכלו להנות מתיקון אמין עם אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים, בעלי הסמכה הדרושה לתיקון מזגנים

טכנאי מזגנים מומלצים ומנוסים

ניסיון מוכח - תיקון מזגנים על ידי בעל מקצוע

ידע ומיומנויות הן עניין חשוב מאוד כאשר מדובר על תיקון מזגנים, אך אצלנו מתווספות לכך גם 15 שנות ניסיון. משנת 2008 אנו מציעים שירותים מגוונים הקשורים למזגנים. אחרי כמויות גדולות של התקנות מזגנים בבתים ובעסקים, תיקונים של תקלות ובעיות שונות והחלפת חלקים מסוימים במזגנים, יש לנו ניסיון מוכח שאיתו אנו מסייעים ללקוחות השונים שלנו.

ייעוץ חינמי והצעות מחיר

החלטתם להחליף את המזגן הביתי שלכם? לא בטוחים כיצד אתם רוצים לתקן את המזגן שהתחיל לקרטע? צריכים להחליף כרטיס פיקוד במזגן קיים? לא מעט התעסקויות עם המזגן מציפות חששות כלכליות, ובצדק. אנו מציעים ללקוחות שלנו ייעוץ חינמי והצעות מחיר. כך תוכלו לקבל החלטה בצורה מושכלת ובלי לחץ, אחרי ששמעתם דעה מקצועית.

ביצוע עבודות שונות בשלל סוגי מזגנים

אנחנו ברויאל מיזוג אוויר מבינים שלאנשים שונים יש מזגנים שונים. המזגנים נבדלים זה מזה גם בסוגים שלהם, כאשר לכל מזגן יש את הטכנולוגיה הספציפית שלו, וגם בחברה שיצרה את אותו המזגן, דבר שמשפיע על מאפיינים מסוימים במזגן. אצלנו תוכלו להנות משירות שמיומן ומנוסה בביצוע עבודות ופעולות שונות בשלל סוגי המזגנים השונים הקיימים בשוק.

  • תיקון מזגן מקצר חברת אלקטרה
  • התקנת אגן ניקוז במזגן מרכזי
  • החלפת לוח פיקוד במזגן של חברת תדיראן
  • התקנת מזגן בחדר שינה
החלפת כרטיס פיקוד

לכל מזגן יש "מוח" נסתר – כרטיס פיקוד. אם כרטיס זה נפגע, חלק מסוים מתפקוד המזגן עשוי להיפגע במקרה הפחות גרוע, ובמקרה היותר גרוע כל המזגן עשוי שלא לתפקד. אנו ברויאל מיזוג אוויר יודעים לאבחן את הבעיה בכרטיס הפיקוד ולבצע עבורכם את ההחלפה במידת הצורך.

מחדרה ועד באר שבע

זקוקים לתיקון, התקנה או שירות הקשור למזגן שלכם? צרו קשר עימנו, ואנו נדאג שאיש מקצוע בדמות טכנאי מזגנים או מתקין מזגנים, לפי מה שאתם צריכים, ייצור אתכם קשר ויקשיב לצורך שלכם. רויאל מיזוג אוויר מציעה שירותים מגוונים בחלקים נרחבים בארץ, החל מחדרה שנמצאת בחלק הצפוני של השרון ועד לבאר שבע שבדרום.
שירות מיזוג אוויר
דילוג לתוכן